Ready to go - Reisverslag uit Leerbroek, Nederland van Simone Versluis - WaarBenJij.nu Ready to go - Reisverslag uit Leerbroek, Nederland van Simone Versluis - WaarBenJij.nu

Ready to go

Blijf op de hoogte en volg Simone

14 Maart 2014 | Nederland, Leerbroek

Lieve mensen,

Morgen is het zover dan vertrek ik voor 3,5 maand naar Ghana! De inentingen zijn gehaald, de vlucht is geboekt, mijn paspoort/visum ligt klaar en de koffers zijn gepakt. Ondanks dat ik er heel veel zin in vind ik het ook erg spannend. Helemaal alleen naar Afrika!

Ik ga mij in Ghana inzetten als vrijwilliger. Mijn inzet zal voornamelijk bestaan uit het bijstaan van de leerkrachten op gebied van Engelse les aan kinderen tot 12 jaar. Verder ga ik mij proberen in te zetten op gebied van sport, want kinderen blijven toch kinderen en naast school is vooral plezier belangrijk. Dit doe ik op een basisschool in Malshegu, een dorpje dicht bij Tamale, opgezet door de Kidz Active Foundation. Ik verblijf bij een gastgezin in Tamale.

Aangezien het vrijwilligerswerk betreft ben ik ook op zoek gegaan naar sponsors. In Ghana heerst nog altijd armoede en daarom wil ik daar graag iets voor de mensen betekenen. Dit heb ik gedaan door een Africa party te houden en loten te verkopen. Ik wil al mijn lieve familieleden, buren, kennissen, vrienden en vriendinnetjes bedanken voor de vele bijdragen die ik heb mogen ontvangen. Nawoeni dèsoehoegoe (dankjewel in het Dagbanli dit is de plaatselijke taal in Tamale)

Zoals ook aangekondigd zou ik de winnaar van de verloting bekend maken. De winnaar is geworden lotnummer 077! Ik wens jou/jullie veel plezier op het weekendje weg in het Land van Bartje in Drenthe. Je kunt contact opnemen met mijn vader versluis@verschilenko.nl om je prijs te verzilveren.

Het is nu de hoogste tijd om te genieten van mijn laatste dagje. Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte van de avonturen die ik beleef op deze site.

Indien je nog geen bijdrage hebt geleverd en dit nog graag wil doen is dat nog mogelijk. Je kunt een vrijblijvend bedrag over maken naar NL23 RABO 0154 1940 42 ten name van S.J. Versluis.

Liefs, Simone



  • 14 Maart 2014 - 10:27

    Corien En Ries:

    Leuk om je eerste bericht te lezen. We gaan je zeker volgen en zal eens googlen waar je terechtkomt. We wensen je een goeie reis, geniet van deze kans lief nichtje. Kus Ries en Corien

  • 14 Maart 2014 - 10:30

    Soraya:

    Lieve Simone,

    Jij gaat daar zeker weten een top tijd
    Beleven! Ik weet zeker dat jij dit kan en dat je
    Een fantastische tijd daar hebt en vee mensen
    Daar gelukkig gaat maken. Ik ben trots op je en voor dat
    Je het weet ben je weer terug in NL :-)
    Ik wens je ontzettend veel plezier en ik
    Ga je zeker volgen!!

    Lots of love! xxx

  • 14 Maart 2014 - 16:17

    Deborah:

    Heel veel plezier en ik ga je zeker volgen. By the way, jammer dat ik niet heb gewonnen. Kan ik nog protest aantekenen bij je vader ;) Geintje. Het is goed besteed. Nogmaals veel plezier en let goed op jezelf!!! xxxxx
    Deborah

  • 14 Maart 2014 - 17:23

    Sjaak:

    Vindt het eerlijk gezegd best wel spannend dat ze zo lang zo ver weg is.
    Maar ben vooral trots dat ze het avontuur aandurft en daar positieve dingen gaat doen.
    Super trots ben ik op zo'n kanjer.
    Dad

  • 14 Maart 2014 - 18:06

    Pieter En Sjanet:

    Een hele goede reis Simone, en dat je veel mag betekenen voor de mensen daar!
    Super Top dat je dit gaat doen!!!!!
    Wij zullen je zeker volgen en genieten van jouw verslagen.
    Veel zegen, en vergeet niet dat je nooit alleen zult zijn;
    onze Lieve Heer gaat met jou mee!
    Succes meid!!!
    Liefs van je oude buurtjes 't Lam.

  • 14 Maart 2014 - 21:07

    Margon:

    Lieve Simone
    Heel veel succes en plezier!
    Xxxxx

  • 15 Maart 2014 - 01:05

    Jessie:

    Simoontje, heeeeeeeeeeeeel veel plezier, je kunt het.moppiee!!! Xxxx

  • 19 Maart 2014 - 07:06

    Deborah:

    Hoi Simone,

    Hoe gaat het met je? Goede reis gehad? Indrukwekkend zeker daar. Zijn het aardige mensen waar je in huis bent? Nogmaals veel plezier!!!!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 587
Totaal aantal bezoekers 10153

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 28 Juni 2014

Ghana

Landen bezocht: